Feeds:
Postitused
Kommentaarid

Vibratsioonidest, sagedustest, meditatsioonist ja muust.

Võtan mõne teema lahti rääkida. Meditatsioon – selle all mõeldakse väga palju erinevaid asju, alates muusika kuulamisest, lõdvestumisest fantaseerimiseni, luulutamiseni. Lõkkeõhtul poetasin, et ma kogu aeg meditatsioonis, selle peale pööritati silmi. Seletan siis lahti, mina ei mediteeri, kuid tegelen enda parima versiooni loomisega. Hea artikkel.

Sel moel mõtted muutuvad, aju hakkab teistmoodi tööle, õigemine ajuosad hakkavad tööle mis enne olid uinunud. Ajust tulev vibratsioon, kiirgus muutub. Aju kui antenn hakkab püüdma teisi sagedusi. Enam ei mängita ping-pongi tavamõtetega, inimeselt-inimesele, üks ja see sama.

Illusioon on inimese enda mõttemaailm, on laudainimesed, garaaži-inimesed, joogainimesed jne. nende maailm piirdub nende tegevuse ja huviringiga. Sarnaste inimeste mõtete ketramisega.

Ma ei ole “Hallo, Kosmost” Kristiina Raiega kuulanud, kuid jäi silma hea küsimus: Kas Eesti on maailmas üks väga eriline paik? Ürgse väega valguselaik põhjalas?

On küll, jah. Oma uuele ostetud kinnistule sai just seepärast nimeks pandud Valgussaare. See ongi iidsete ala. Mul on mitmeid leide. Kuid see kõik vajaks uurimist. Kusjuures mõõteriistad on Eestis olemas (kas just kõik, aga midagi ikka), kuid mulle on sellise uuringu tellimine ülejõu käiv. Siin olevaid kiirgusi ja osakesi tuleks mõõta ja analüüsida, tea kas Eestis vastavaid eksperte ongi.

Siis on veel artikkel “Hiite kurb saatus”

“…Looduslike pühapaikade eksperdinõukogus valmis 2014. aasta kevadel tegevuskava, mille kohaselt saaks aastaks 2020 kaardistada ligikaudu 4000 ajaloolist looduslikku pühapaika…Tegevuskava maksumus on umbes 6 miljonit eurot…”

Metsa lageraie vastu olen igatahes ja selle lagastamise vastu mis meie metsades toimub. Kuid muinasjuttude kogumisele 6 miljonit??? Enamus nn. Hiisi on tegelikult vanad matmispaigad, kuid kas on Maal üldse kohta kuhu ei ole maetud. Ennekõike tuleks ikka uurida kas seal ka midagi enamat on. Võime ju öelda, et kogu Maa on püha. Sellest 6 millist võiks ju tegelike väekohtade mõõtmisteks eraldada miskit.

Majanduslikult mõeldes oleks see eesti nokia, kui tõendataks et eesti on oma kiirguse poolest maailmas eriline, saaks kogu majanduse “energia-laksu-turismile” üles ehitada. (see rohkem naljaga öeldud)

 

 

2 Vastust

  1. Mina siiski nõustun – mind pidevalt saadetakse ja suunatakse mediteerimist õppima : ma ei väidagi, et soovid oleks kuidagi valed või isekad ehk hoopis pealiskaudsed … lihtsalt mina ei mõista, mis ma siis kusagil klassiruumis teistega koos mediteerides teistmoodi teeks või oleks? Ma pigem arvan, et teise inimese väli võiks mind hoopiski jalust lüüa … näiteks, koolitusel kristalle käest kätte andes tabasin end nende mõtteilt, kes juba koju kiirustamas olid🙂 … ja keegi Sri Chinmoy – esimene eestikeelne selle teemaline väljaanne – on väitnud, et mediteerimine ei eelda poosetamist ja poseerimist vaid sellega saab ka käigupealt kaasa minna … mina usun.


  2. Eks sellega ole nii ja naa…ühtlasi on see äri, teisest küljest, paljud ei oskagi üksi olla, ongi vaja “karja”. Minu jaoks on meditatsioon rahu seisund, ja siis selles seisundis olles saab tarkust, teadmisi, infot.
    Olen oma töödega jõudnud nii kaugele, et mais on kaks lahtiste uste päeva, üks suunaga loodusele, teine Väekohale. Reklaami värk! … edasi tuleb äri, vaatan veel mis suunal, kas loodus-ökoturism, kodumajutus või meditatsioon ja muu hookus-pookus, hinnakiri tuleb mu teisele kodulehele.
    Seltsingu liikmetele, endiselt tasuta.
    Igaks juhuks mu mail: tulituul@hot.ee
    ps. Jass võiks pamplitele järgi tulla.



Comments RSS

Lisa kommentaar

